Thursday, January 16, 2014

Vicios,din fire simandicos,corpul mai osos,sunt Laur si scriu mai jos...

Ce simt si ce vreau. Am dat si eu un mic promo pt albumul la care lucrez de ceva timp,promo-ul defapt e un test,nu l-am dat inca,am facut un test si se vede ca oamenilor le place cum suna,ma simt mandru de mine,ce pula mea. In sfarsit pun si numele albumului meu. "La urmă" se numeste si va avea cateva feat. cu baietii de prin zona,sper si cu cineva mai popular,sper. Daca nu,nu ma deranjeaza,ce pula mea,doar n-o fac pentru bani,o fac pentru a da lumii hip-hop. Daca vreti hip-hop va dau eu ce pula mea. Numele meu de scena de asemenea il anunt,la fel si Studioul. Killah si KillRecords. Nu stiu sigur daca sa raman cu Killah,ramane de vazut,dar e ok pana acum. In rest,nu s-a mai intamplat nimic,tot prosti in jurul meu,papagali,muisti,fraieri,ratati,de unde ai ce alege. Ma tot roade ceva in interior,n-am sa spun,ce pula mea,confidential. Oricum,multumesc tuturor care le plac ce fac,care ma incurajeaza si mai ales multumesc hip-hopului ca n-a murit. Sa ai o seara buna.

No comments:

Post a Comment