Monday, June 10, 2013

Exact ceea ce urma sa se intample.

Si ma bucur ca nu te astepti sa fiu la fel de informat ca si voi.Am transformat blogul meu intr-o melodrama pentru doua ca voi.Sa-mi bag pula.Si stii la ce ma refer.NU ma intereseaza ce scuze aveti,amandoua sunteti doua batute in cap si doua retardate,una stramba,cealalta cu opritor de muci dedesubtul nasului.Ce cautati in tovarasie cu tovarasii mei,eu nu stiu.Ce e si mai nasol e ca mi-ati suparat pe cineva foarte drag mie si pentru asta ma jur ca la urmatorul lucru pe care-l aflu ca face-ti,va arat eu voua.Pupati omu' in cur,il pupati,dar pana cand ma :))?Ma,da' te mai saturi si tu in pula mea =))),stii ce zic?!
Ma si stiam ca o sa se intample lucrul asta,deci eram suta-n mie sigur,acum,din cauza voastra,nu mai pot fi linistit,stai ca va dau eu sa suferiti,va fac eu de cacat pe blogul meu personal din cauza voastra transformat in melodrama ce pula mea,ca sunteti voi pielea pulii si va sugeti singure si vi-o ardeti pe unde puteti cu tov mei.

Duce-ti-va pula mea de sclave.Amin.

3 comments:

  1. Nu stiu despre ce e vorba, dar iubesc felul in care te exprimi xD
    N-am mai vorbit de o gramada de timp. Sper ca esti ok >:D<

    ReplyDelete
  2. Si mie imi place felul in care te exprimi: "face-ti" se scrie legat, "suta-n mie" = 10% matematic vorbind, ceea ce ai vrut tu sa spui era "mie-n suta".

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu dau doi bani pe matematic vorbind.Mersi in schimb pt greseala.
      Am mai precizat,nu vrei sa citesti,nu citi ce pula mea.Apropo e 100/1000.

      Delete