Wednesday, October 23, 2013

In pas cu tehnologia.

Da si m-am intors. De la fizica pe wi-fi de la un coleg. Recent mi-am facut si eu sa fiu in pas cu tehnologia Ask si Tumblr. De ce n-am mai scris? De pula mea,nu ca n-as avea cititori dar sunt si a doispea si cacat. Prietena se pare ca nu mai am. E bine straight edge mor singur asta e no one cares life's a bitch. #yolo :)). Am fost si lovit in "aripa" adica pe scurt mi-am luat si bataie din perspectiva mea fara nici un rost pentru ca am vrut sa discut cu el (nu dau nume dar pula mea unii stiu si se lauda ca mi-am luat bataie). El stie mai bine ce s-a intamplat si nu i-a tinut. Adevarul e ca eu mai aveam un post dar n-am vrut sa-l public pentru ca aveam capul spart si mana stanga in ghips(10 copci si semi-fractura sau fisura de os) dar am zis sa-l scriu pe asta. Am primit doua intrebari pe ask. Prima suna asa: "Cand scrii pe blog?" Raspuns: Cand pot si cand vreau. Dupa cum vezi pot si vreau deci. A doua suna asa:"Cine e dilăru' tau preferat?" Raspuns: Nu am unul. Depinde de ce mi-e pofta cand vreau sa fumez. Plus ca n-am sa dau nume. Nu in ultimul rand tot nu imi pasa parerea altota despre mine and i still smoke 'till i sleep. Ne mai auzim maine. Ceau.

No comments:

Post a Comment