Thursday, December 5, 2013

Vreau sa dispar...

As vrea cateodata sa fiu mort. Mort in totalitate. Sa nu mai exist pentru nimeni si nimic. Ce bine ar fi nu-i asa? Pai ce pula mea toata ziua in sus "Laur e prost". Bun sunt prost in felul meu cu chestiile mele si multe alte lucruri si crede-ma ca ma mandresc cu prostia mea. Chiar foarte mult. Astept ziua in care n-o sa mai fiu. Vreau sa nu-si aduca nimeni aminte de mine (nu ca i-ar pasa cuiva). Alta zi,alta ura. Plictiseala totala. Nu mai am cu cine sa discut nimic,parca totul e negru. A inceput sa-mi placa. Asa de liniste. Imi place cand nimeni nu vb sau nu face nimic,e placut. Linistea cat mai multa ma face sa ma simt om,ma face fericit mai fericit decat credeam. Am sa scriu. Trebuie sa scriu,bag o tigara sau un cui si scriu. Am nevoie de scris e singurul lucru numai al meu si nu mi-l ia nimeni si singurul loc unde am pace interioara. Nu-mi vine sa cred. Am sa mai scriu pe blog. Nu l-am uitat. Aici sunt memoriile unui psihopat. Sau dement. Sau cum vrei tu sa-mi spui. Imi place oricum. E ceva de genul alint:)). Cred ca nici la 9 nici la alt spital/azil nu ma primeste. Nu conteaza aici in singuratatea mea e cel mai placut lucru posibil. Am sa scriu,revin,atat pentru azi. Sa ai o zi buna.

No comments:

Post a Comment