Thursday, December 12, 2013

Efect de retard prematur sincronizat pe beat de hip-hop

Poate ca multi se intreaba si acum ce-i cu blogu' meu de ce balivernez? De ce nu socializez de ce nu vorbesc de ce si in continuare de ce. Stii de ce? Pentru ca e singurul loc unde pot fi retard in felul meu de-a fi. Si eu am o intrebare? De ce ma citesti atunci? Iti spun eu,pentru ca te plictisesti,sau in cel mai rau caz imi dai dreptate in multe feluri in care vorbesc. Poate,poate nu,da-te-n pula mea :D. Oricum,eu cum am mai spus scriu pentru ca asa ma simt eu bine,poate si atitudinea mea negativista dauneaza,sau poate nu. Oricum toti avem defecte cacatule asa ca sa nu critici pe altul ca e ca si cum iei lingurita si mananci cacat cu portia. Eu nu zic sa nu vorbesti despre altul ma refer la barfa d-aia cum era bunica odata in piata si se tinea cu vorba cu orele sa moara mama de nu ma plictiseam. Ţaţe. Pula mea,alte vremuri atunci,alt cacat mancat acum. Ma rog. Astept weekend-ul. Nu mai vreau a XII-a . Sa mor daca mai am timp sa fac ceva. Nu pot sa ma duc sa ma cac,ca repede maine ai aia,invata. 'Ai de pula mea. Trece si anu' asta si scap de el. Referitor la muzica,decat am mai ascultat,in nici un caz am mai scris ceva(ba da,dar pula mea,nu prea am cum sa mai fac ceva deci... Alta zi irosita,ieeei. Astept cu nerabdare vineri. Moaaa' sa dea dracii de maine nu-i cea mai bestiala zi. Eu cred ca vorbesc singur. Cred. Poate nu sunt singur,cine stie. Tomorrow it's another fuckin' day.

No comments:

Post a Comment