Friday, December 6, 2013

Relaţii,divagaţii,pertubaţii de zi cu zi.

Azi,m-am gandit asa idiocratic si in modul meu de retardat cu partile mele intunecate si sumbre ale mintii despre fete,cred ca va fi un subiect foarte interesant. Pula mea zic si eu acum sa-mi sari in cap cu un comment de genul "Nu toate suntem asa". Asta daca te simti,nu nu esti proasta dracu',vorbesc de procentu' ala de distrusi mental dar n-am nimic impotriva sa te simti mi se rupe pula cum am mai spus. Rahat rahat rahat. Din ce am observat nu mai exista relatii in pula mea de acum cativa ani in care ii auzeam pe ăi mai mari cum imi spuneau ca sunt cu pizdulescu de nu stiu cat timp si mi-e dor si drag de ea si ii auzeam peste cateva luni ca s-au logodit cu ele si d'astea blana. Generatia MC Donald's ca sa stii si tu incepe din '00 pana in prezent. Noi,suntem generatia de dupa '89 numita si Generatia X. Fetele din zilele noastre sunt niste panarame imputite si monotone hipster care eu din perspectiva mea consider niste ratate fara viitor. Din observatiile mele toate se uita la:bani,cum arata tipul,daca are pula destul de mare. Iubirea nu mai exista nu exista decat tampenii de genul sex cu prietenul,tot felul de pozitii,etc. Relatiile de lunga durata sunt degeaba pt ca se epuizeaza prea repede iar tu ca esti curva penala esti rupta in pizda de toti jegosii. Am mai auzit de asemenea ca daca la 15 ani esti virgina e de rau. Nu e de rau tine de inteligenta ta inferioara si inapta de copil fara viitor. In ziua de azi esti considerata curva pe motive diferite in nici un caz ca i-ai furat baiatu' (bine incluzand si lucrul ala). Mai nou daca nu esti pă trend si n-ai ultimele haine si prietenu' nu-ti face cinste la nu stiu ce kfc din afi sau plaza sau unde pula mea va duceti si frecati duda si il chelesti pe ala de bani.
Am epuizat subiectul,vine Craciunul. Ma bucur atat de mult ieeei,not. Astept doar sa ninga si sa fie viscol si sa fie totul placut si linistit. Ma linisteste faptul ca nu o sa fie nici un om nu o sa fie pe strada si nu o sa se holbeze ciudat la mine pentru ca niciodata n-o sa fiu un om normal. Monoton esti toata viata. Alterneaz-o. Ne mai auzim noi. Te salut,noapte buna.

No comments:

Post a Comment