Monday, December 9, 2013

Invarte-l si nu-l lasa.

Alta zi,un cui bun,o scriere pe blog. Am atatea idei si nu stiu despre ce sa scriu. Am sa ma laud un pic ca am invatat sa rulez calumea acum si am observat ca toti suntem monotoni. Facem acelasi lucru zi de zi aceleasi ore acelasi lucru. Altii munca,altii invata,altii fumeaza,etc. Cred ca prins ideea,pula mea. Oricum e blana rau,am observat chestia asta chiar acum 20 min. Eram cu gandul la teoriile mele idioate ale iluminismului si masoneriei si am observat ca parca totul e controlat prea monoton mult prea monoton. Ma rog,poate e mintea mea,poate ca sunt prea fumat sa deduc,dar nu are cum. Nu sunt un model pentru nimeni si nici nu vreau sa fiu vreodata. Nici sa fiu copiat nu mi-ar place. Totul e atat de interesant in jurul totul e atat de idiot atat de futut,democratia nu e ce pare a fi. Vom ajunge sa avem "libertate" cu pusca la cap si tot nu vom avea in veci libertate. Nu mai vreau presedinte nu mai vreau nimic nimic. Vreau o tara libera vreau ca romanii sa rationalizeze odata si sa se ridice in pula mea sa dea jos hotii dar noi ne culcam pe-o ureche,las' ca a facut treaba si ca in comunism era mai bine. Am un coleg de clasa,nu dau nume nu nimic, care spune ca comunismul era mai bun. Ca ce ca-ti dadea un apartament cat un chibrit nu stiu pe unde,2h de cablu care-ti difuza stirile si prima pagina era Ceasescu si ce-a mai facut familia lui si mancare cu ratia. Of,mi-am luat trip scriind. E ok,oricum e pe bune ce-am scris,intreaba pe cine vrea pula ta ca asa e.  Plictiseala mare in camera. Mama se uita la TV iar eu scriu. E amuzant intr-un fel ca sunt sparr si nu-si da seama. Nu ma deranjeaza . Ne auzim si maine,mi-e foame.

No comments:

Post a Comment