Sunday, December 29, 2013

Sarbatorile sunt de cacat,gandesti prea mult.

Am lipsit. Am fumat prea mult. Nu conteaza,e bine:)). Oricum am niste ganduri rele. Primul este ca fosta mea prietena crede ca m-am despartit de ea si tot vina mea e. Nu te mai gandi ca sunt de vina cand eu nu am vina ca esti prea posesiva si prea geloasa si restrictiva. Asta ar fi unul. Nu stiu ce e cu mine imi trec tot felul de chestii prin cap. Vad in jurul meu numai cupluri si numai eu sunt singur. Nu prea-mi place e aiurea adica plm,ma rog asa ma simt. As vrea sa am prietena,sau n-as vrea,creierul meu nu percepe. Oricum la cum arat nu ii pasa nimanui de mine:)). Imi convine. Prefer sa mor singur. Imi mai sta inca ceva pe suflet dar e prea intim si nu vreau sa discut pula mea. In rest,mai nimic,smokin' all day long high all the time si vreau sa imi fac tatuaj. Cred ca nu numai unul. Dar e ok. Astept revelionul,alt an de cacat trece. Sarbatori fericite da-ti-va-n pula mea. Ne mai auzim.

No comments:

Post a Comment