Wednesday, August 22, 2012

Alta zi,alt cui,alta viata.

Ma tot gandeam azi noapte,oare fac ce trebuie daca sunt atat de "hater" sau ce fac de nu sunt eu fericit dar fac pe toti fericiti?
Si ziceam ca v-a fi bine,ca voi trece peste toti si toate,nu-mi pasa de nimic atata timp cat eram copchil,acum am crescut,ma uit la astia mici,tot felul de punkeri cu plete in vant,"skeiteri",nu am nimic cu ei,nu ma intelegeti gresit,presupun ca e un sport,bafta multa,dar prea multi,nimeni nu mai e normal,ma rog,referindu-ma iesi domne in lume bea-ti un Tedi linistit.Acum de copchil "Mama coaie,sa vezi cat am baut si cat am vomitat pe urma...".Mda,asta-i total cuvintele celor mari,nici eu nu-mi permit sa spun decat daca sunt rupt rau.Si ce ziceam,a da,mortii lor,copchii de la 12-13 ani se fut,daca auzisem de pasarica si de laba la varsta aia era bine :))!Nu ca nu ne-ar fi bine acum,dar totul evolueaza.Nici nu vreau sa stiu ce o sa fie peste ani.Am citit pe la ProTV pe website ca cica robotii ne-ar inlocui.LOGIC ca ne inlocuiesc,alti prosti si aia doamne.Are ceva totusi daca raman pe acelasi sistem,fumez,beau si ma injur cu tovarasii,sperand sa se creeze o lume mai buna?Nu cred,bine,cel putin macar sa fie in mintea mea,mintea oricui.Sa speram ca nimeni nu schimba,eu unul nu vreau.Vreau sa raman un rasist nenorocit,un nesimtit.

2 comments:

  1. "Vreau sa raman un rasist nenorocit,un nesimtit." Asta chiar ca suna a tine :))

    ReplyDelete