Monday, August 20, 2012

Intrebari si raspunsuri

Despre Mine

Cine sunt eu?
Ma numesc Rosu Laurentiu,zis si Dante.Sunt un om care respecta si este respectat.Sunt om ca oricare altul.Fumez,beau (dar nu ai sa ma vezi destul de des in baie),injur,iubesc,urasc,arat cu degetul si alte tampenii.

Cati ani am?
E neimportant.Daca vrei neaparat,mai bine lasa-te :) .

Ce e cu blog-ul tau?
Blog-ul meu e facut special sa imi arat visele,creatiile,lirica,credinta mea si multe altele.

De ce?
Pai,imi place cine sunt,imi place sa arat ca Romania e defapt o tara de cacat si totodata imi place sa critic lumea cum e ea in floarea varstei si in frumusetea prostiei sale naturale.

Esti “reppar” din ala?
Nu,nu ma consider unul,dar ascult genul si imi place sa creez lirica asemanatoare.

Si ce asculti ?
Ascult in general rap/hip-hop,MC’s,Freestyles,Off the Dome’s,dubstep,drum and base,tot ce are bass si/sau are lirica buna ascult.Sub nici o forma nu ascult Lil Wayne pt versuri.Muzica ma reprezinta intr-o proportie de 50-60%.

Da’ tot nu pricep,ce-i cu cacatul asta de blog aici?
Blogul asta e pentru ochii deschisi maestre.Nu toti percepem cuvinte si intonatii deschise.In ciuda faptului ca nu sunt un mare “blogger”,urasc tot ce ma inconjoara.Animale,animale peste tot.Prostie,prostie peste tot.Unii pricep ce vreau sa spun,altii nu.Practic,asta reprezinta blogul meu,o parte din mine care arata si altora ceea ce cred eu si poate se regasesc.

Aha.Deci esti un hater din ala.
Da,va urasc pe toti.Urasc sa vad papagali rasi pe o parte,urasc sa vad hipsteri,urasc sa vad tigani si multe altele.

Aha.Deci,esti si nazist?
Nu,dar urasc unele rase ale pamantului.Asta include si “Rromales de la Rroma” aia.

Nu ti-e teama ca intr-o zi vei ramane fara idei?
Cum nici tara n-a ramas fara prosti,nici eu nu raman fara comentarii asupra lor.

Ok,am inteles,esti blogger,da’ frate,tu n-ai prieteni?
Nu sunt atat de sociabil.Am un grup restrans de prieteni.

Deci esti si drogat sa inteleg.
Depinde cum vrei s-o iei.Cand vorbesti de droguri,exclude Cannabis-ul si Hasis-ul.Da,fumez,da,am incercat din toate cate putin.

Porecla ta de unde vine?
A fost un mare cowboy in Vestul Salbatic.Avea acuratete si era cel mai rapid mexican din Vest.Mi-a placut carcacterul sau si i-am folosit numele pe post de porecla.Poti s-o consideri stupid,dar pe mine nu ma intereseaza porecla.Poti sa-mi spui si Laur si Dante.

Aha,daca tot ai Blog,socializezi pe alte retele?
Da,dar mai rar.Am "Facebook",am "Google Plus+",am avut si "Twitter" dar l-am sters si cam atat."Yahoo! Messenger" nu il voi distribui aici din motive obiective.

No comments:

Post a Comment