Sunday, August 19, 2012

Lirice Part One

Voi avea o serie de Lirice,neterminate si nefinisate,cred ca destul de placute.O sa incep cu aceasta parte I din care face parte:



Dante ft. Bs - Intro


Arme peste arme
Rime peste rime
Fac aceste versuri
Pentru a ne sustine
KillRecords noi ne numim
O dam mai bine pe freestyle decat in imn
Nu conteaza cine suntem noi,
O dam mai bine,decat in razboi,
Il las pe tovarasul meu
Sa va faca din rime un antre'u':
Eu cu Dante la microfoane
Va spargem mintile ca si cum am urla in megafoane
Flow meu sta ascuns prin iarba
Da' nu e pic de fum ca gura mea sa n-o absoarba.
Am punch-uri bine ascunse,Da' tu nu le gasesti
Le dadeam in battle inainte ca tu sa inveti sa citesti.
Osama Bin LaDen era mic pe langa mine
Ca sa ma asculti iti trebuie niste algocalmine
Sunt omul din umbra,stau chiar in casa ta,
Ca sa ma gasesti tre' sa cauti muzica
Sunt un fel de Prometeu aduc lumina-n viata ta
Fara mine la tine in viata noaptea ar domina
Il chem pe Dante din ascunzatoare
Si il las sa va omoare:
Dante ma numesc eu,
O ard mai bine pe sistem
Cu bass la maxim in FM
Am rime aberante
Te dau pe spate
Cu flow-ul meu
Si te rup in rime,
Mai rau ca Ptolemeu
Daca te intrebi cine sunt,
Nu te gandi ca o sa-ti raspund
Defapt ma doare in pula ce crezi,in fapt,
Daca ma auzi in ecou,
Sa stii ca
Sunt eu!



Dante ft. Eugen - In Garda


Cu o foame-n portofel ies din nou pe interval
Pregatit sa fac orice, ca un hot de buzunar
Cand e vorba de idei sau rime grele, sunt ca un milionar,
Ca banii vin oricum, oricand, am noroc la zar
Poate...ma joc cu focu' dar imi place jocu'
Ma doare-n pula, sa ma prinda, e prea mare pontu'
Zaru' pica sase-sase, adica sase ani, In care ori stau la parnaie, ori sunt plin de bani.
Muzica mi-e tratamentu', o fac, ma relaxez putin
Ca am strans multe frustrari, paharul este plin.
Timpul trece-n rap, am zece,inca sunt la fel de rece
Vin neinvitat in boxa ta, nu sti ce se petrece.
Nu m-am gandit in viata mea sa fiu prea popular,
Nu evoluez, nu vreau sa devin ca Foinecar
Ma multumesc cu fanii mei care inteleg pe bune ca...
Nu ma las curand, iar asta e promisiune
Ca vremuri vin si vremuri trec si-o sa mai vina,vina
Si-n toate astea eu n-am nici-o vina,vina
Ca timpul trece repede cand esti pe strada
Viata-i prea scurta ca sa stai mereu in garda.
Cand vine vorba de hip-hop, am...multe scuze
Fara muzica, fara nume, fara pizde, fara muze
Fara voi, fara acuze, fara tarfe...
Ca tarfele le obtin dobanda la banii mei mereu
E greu...pregatesc portbagajul acum
Sa plecam din Romania cat mai avem timp acum
Sa facem scrum orice tigara cu iarba
Si cand o dam la doua fumuri, eu mai trag doua in graba
Traiesc in lumea mea pline de fitze, pline de lucruri
Pentru care iadul ma asteapta si...
Fara scuze
Imi iau iarba cu mine, da un foc sa facem posta un joint
Dupa care ma pun sa ardem casa la loc
Pe beat, din suflet dau
Imi castig existenta castigand la poker-hool
Dau, iar 6-6 ma imprietenesc cu zarurile total aiurea,
Si rad de ma sparg, cand iti fac proasta femeia
Ca vremuri vin si vremuri trec si-o sa mai vina,vina
Si-n toate astea eu n-am nici-o vina,vina
Ca timpul trece repede cand esti pe strada
Viata-i prea scurta ca sa stai mereu in garda.

Dante=Eu,oVi=Ovidiu,un vechi prieten,Eugen=Tot un prieten vechi.Este nefinisat,nu vor fi inregistrate niciodata,dar imi place sa compun.

No comments:

Post a Comment