Wednesday, September 26, 2012

Ganduri,vise,sentimente,amintiri,trecut,prezent,viitor.

Un nume cam lung.Nu am ce sa spun.Am o parere foarte proasta despre voi cand vine vorba ca ma analizati,ca sunt un wanna-be,ca fur de la unul,de la altul,va urasc cu atata pasiune,dar iubesc modul in care ma analizati crezand ca sunteti peste mine,sau mentalitatea mea.Eu nu sunt un Eminescu,un creator al poeziilor de dragoste,mesajele mele nu sunt cu subinteles,aici sunt gandurile mele,visele mele,sentimentele,amintirile,prezentul,trecutul,viitorul,tot ce depinde de mine,de voi,de ei,de toti.Va credeti superiori prin simplul fapt ca eu fumez si voi nu,sau prin faptul ca voi n-ati trecut prin asa ceva,ca uite-l si pe prostul asta ce face,si-a distrus viata.Nu,nu mi-am distrus-o,am realizat ca tot ce inseamna pentru mine e ca sunt Roman get beget,toata familia mea fiind ori de origine moldoveana ori de origine germana,ma simt mandru spunand acest lucru.Urasc pacea.Nu aduce decat razboaie.Urasc razboaiele pentru ca se ajunge la pace.E un lant trofic infect in care trebuie sa ne adaptam din trecut pana in viitor.
Trecem pe tema apocalipsei.Nu exista asa ceva.Mayasii au construit acel calendar pentru a le arata ca vor domni atata,dar s-a stins timpul lor.Eu personal nu cred in aberatii de genul.Sunt ateu,nu cred in Dumnezeu ,asta urmand 30.000 de critici pe tema asta ca de ce sunt.Nu cred,pur si simplu.Ura mea nestavilita pentru voi,oamenilor,vorbind de toti aici,incluzandu-ma,e ca un nectar pentru mine.Ma hranesc din asta.Vad cum va certati,cum prindeti invidie,gelozie,suparari peste suparari,tot ce se poate..si nimic mai mult.Revenind la stilul meu de imbracaminte,mers s.a.Nu hainele te fac,ci propiul tau comportament.Eu sunt din fire,un om mai modest,imi bag si-mi scot,dar de batrani si femei inca am codul manierelor in cap si acord locul sau las doamna sa treaca prima.Sa stiti ca daca tipi la mine nu rezolvi nimic,nici ca te mai las alta data si o iau ca nesimtitul inainte,sau imi bag pula si ma asez pe locul dumneavoastra.Si ca sa stie toata lumea,nu va incredeti in tot ce misca sau arata bine,e inselator,vorba aia,"Lupul isi schimba coada,da' naravul,ba." pentru ca tu-ti vrei iubitul/iubita sa nu mai faca aia,ok,merge odata,de doua ori,de 3,4 o suta.Dar crede-ma,revin tot la stadiul in care iti dau o flegma si nu te mai cunosc.
Alta chestie stresanta pentru mine,mai putin pentru altii.
"Frate,eu ascult muzica buna,nu rahatul tau de muzica".Si ce mi-ai demonstrat?Ca esti superior oboselii omului aluia?Omul ala,chiar daca e cantaret de muzica populara,sau folcor,el depunde un efort enorm sa-ti cante tie 2 strofe,chiar si cu faimosul "Auto-Tune".
 Am un singur raspuns sa va dau la toti:prefer sa raman pe prostia voastra,sa indur ce spuneti si sa vad cat rezist intr-o lume de cacat care se duce de rapa zi de zi.

No comments:

Post a Comment