Thursday, September 27, 2012

O simpla zi.

Azi a fost o zi oarecare,dar cu o intorsatura majora.M-am trezit,mi-am "chestionat" prietena intr-un mod dragut si bineinteles am mai discutat cu ea.Bun.Casc eu ce casc,imi da o lacrima din ochiul drept,ok,de la curent.Ma gandesc eu la ea ce-o face acum si pur si simplu,din ochiul drept,imi curge o lacrima pe obraz.Ceva e in neregula cu mine,v-o spun sigur.Ajung la scoala,totul bine si frumos,stau la ore,plec la ultimile 3.Vorbesc cu taicamiu,ma duc pe la el,mancam,fumam niste tigari si discutam idiotenii si ascultam niste Damian Marley si Parazitii.Plec de la taicamiu,ma vad cu un fost tovaras,mai povestim orisice ne vine prin minte (idiotenii de obicei) si-mi vine iar ea in minte.Nu stiu ce sa spun,un gand placut,decent..Si in timp ce ma gandesc la ea,mi se face dor.Dor de ea.Dau noroc cu tovarasul meu,imi pun casca in ureche si prima melodie e "Ceai".Wow,azi e o zi incredibil de chill,placuta dar in minte tot timpul ea.

No comments:

Post a Comment