Sunday, September 23, 2012

Scoala etc.

Toata lumea la scoala,la licee,facultati,etc.Abia am intrat in clasa a XI-a,in Marin Preda (Crangasi,pe Bd. Constructorilor),mi-am revazut colegii si alte cele.Mi-am gasit prietena intr-un final si tin la ea ca la ochii din cap.Nu dau nume pt. ca din motive confidentiale.Plus ca i-am si promis si nu vreau nici eu.Am spus ca scot liricele alea si nu le-am mai scos,nu m-am tinut de cuvant si nu cred ca le scot.Nu sunt gata inca,lucrez la ele si pur si simplu e o chestie mai complexa.Acum sunt fericit pentru prima data in viata si am facut porcaria sa-mi supar prietena dintr-o chestie idioata si mi-am cerut iertare pentru prima data in viata.Eu care nu mi-am cerut iertare nici in fata parintilor :)).Da,am avut ceva in ochi in momentul ala.Stiu ca ai sa citesti sper doar sa nu ma fac de ras in fata cititorilor.Pentru ascultatorii de hip-hop/rap va sugerez noile piese ale lui DOC "Sar Catele" si "Neah".Promit ca scriu mai des pe blog,nu prea am avut timp,deci sa ma scuzati.Spor la scoala si toate cele "fanii" blogului meu.


PS: O mai spun,nu-mi fac reclama la blog.Nu-mi place.Daca-ti place neaparat poti tu sa faci reclama,eu nu sunt genul.

1 comment: