Sunday, September 30, 2012

Si e muzica...

Cateodata stau si ma gandesc.E bine ce-am facut?O sa fac bine pe viitor?Da.Ok.Nu cred ca am facut bine ce-am facut si nici pe viitor nu o sa fiu mai breaz,ma uit in jur: ura,gelozie,furturi,omucideri si alte cele.E de cacat sa crezi ca noi suntem un popor innapoiat.Nu,nu suntem,doar ca asa de mult ne-au furat hotii de am ajuns asa..Multi spun ca Mihai I a plecat cu un tren plin cu aur ca era averea lui,dar multi nu stiu ca defapt a salvat-o de comunisti.Rosia Montana e exploatata la maxim de canadieni,95% ei,5% noi,pentru ca ia ghici,retardatul de Basescu cu un ochi hais si unu' cea.Si tu esti aici citindu-mi blogul...TU!Tu esti viitorul Romaniei,tu trebuie sa hotarasti ce se intampla si ma numar printre voi si va arat sa faceti un bine pentru noi,pentru Romanica Noastra (am si o piesa intitulata asa.).Si stau cateodata si ma gandesc si ma regasesc in muzica cu toate gandirile mele si toate cele...Si cand va spun ca sunt un hater vorbesc serios..Romania e in stadiu de depravare din cauza voastra.Umblati si invartiti minciuni,furturi,batai etc. si vii la mine si te lauzi.N-am auzit pe nimeni pana acum sa comenteze deschis cu mine pe tema politicii (nu sunt mare fan,dar na,daca traiesti intr-o tara cu oameni de cacat,nu ea e de cacat,trebuie sa se implice si cei mici)...Voi,eu,noi,nu ne dam seama acum,dar daca ne mai fura astia ajungem de cersim toti in tari straine bani de-o paine ca n-avem d'ale gurii.
Trecem la un alt subiect,ca incep sa ma enervez pe ce cacaturi se intampla si toti suntem orbi..

Vroiam sa va fac fericiti cu o chestie:
Da.Am inceput sa le trag.Lucrez incet incet cum se poate..caut oameni sa ma ajute cu negativele dar..uite,ca pana la urma invat...
Si ca sa inchei cu un subiect tot interesant,vad facebook-ul si plang doar cand ma uit la comment-uri.De ce?Spre ex. vad un baiat frumusel(eu fiind fata :)) ),a facut o poza mai sa zic nu stiu,si-a aratat muschii si vad  pizdele cum sar la in comment-uri si tasteaza.Vad tot felul de oameni postand si dadand like de parca sunteti niste animale care vreti s-o futeti neaparat.Nu va inteleg,voi stiti ca butonul "Like" inseamna "Imi place",dar voi il apasati constant.Trecand de asta,vad statusuri cu 10.000 like-uri ca 'Mai bine o lasai pe aia si veneai la mine',facand o tona de greseli gramaticale si vad idiotenia unora care se apuca sa posteze "ceai patit frumishik?!?!?!?!?!?!?!" tot cu o tona de greseli,ca na,doar mi's roman ce stiu altii ca noi avem cratima si sedile..Facebook-ul mi se pare un site de socializare pt incompetenti,un site in care e concursul daca aduni mai multe like-uri castigi fata de nu stiu ce fost gagic/a care si el concureaza tot cu un tovaras.Mie sincer nu-mi pasa de "Facebook" il folosesc pentru noutati,a adauga un prieten apropriat si a discuta cu el pe privat chestiuni de baza sau intr-un timp pentru a-mi face noi prieteni.Dar va rog,nu mai exagerati cu greselile,postarile si pozele idioate despre swag,incompententa mea ca nu te-am tinut aproape sau ca iarba-i un drog.Toti stim ca nu e,dar te doare mintea de ce poti gasi..De aia va spun da-ti-va foc,lua-me-a-ti pula in mana si fugiti cu ea unde credeti voi ca e mai bine s-o sugeti mai cu pofta pana incetati cu hiba voastra "Facebook"!

No comments:

Post a Comment