Friday, September 28, 2012

Inregistrez,rulez,scot,bag,fac,intorc,ma sufoc si chestii.

Azi e un post weird.Am rugat un prieten daca ma poate ajuta sa scoata un negativ pentru niste versuri criminale vreau sa va spun.Beat-ul nu-l pot pune,il voi pune dupa ce-mi termin treaba pe el.Inca incerc sa inregistrez,dar nu pica versul cuneiform pe negativ,in acelasi timp imi bag si pula,ma iau cu mainile de fata,incerc sa par chill,dar nu se poate.

Bine,trecand de asta,da,am vrut sa fie o surpriza pentru voi,dar hai treaca de la mine.Stiti cum e "Prima e gratis,restul le platesti".Eu n-am nevoie de bani in general,dar pe asta o fac din placere.Restul,cred ca le voi pune pe Soundcloud-ul meu.Multumesc unui anumit "Danutzzz" pentru negative si ca ma ajuti!

In schimb,nimic nou,aceeasi ura,acelasi sentiment,aceeasi zi,acelasi moment.Totul e un dezastru.Chiar azi eram cu casca in ureche si ascultam Road to Zion.M-a impresionat enorm ce poti vedea prin versuri,cel putin macar nu sunt singurul care intelege ce spune Damian.Vreau sa uit de toti si de toate,sa uitam toti de tot si toate.Nimic nu poate schimba acest moment.Cel putin pentru ziua de azi.Maine va fi o alta zi.M-am saturat de copiii astia incapabili mental sa gandeasca ca tigarile distrug sanatatea (desi fumez si eu,eu am spus ca vreau sa fumez din motivele mele) sau ca drogurile iti fura mintea,fetele nu vor vrea sex (cel putin unele dintre ele) si "friendzone" exista pentru "bro" si "sis".Bine ca mi-am adus aminte.Chestia cu friendzone mi se pare o tampenie.Noua ne place de voi,dar ca animale voi ne respingeti cu pretextul "sa ramanem prieteni,ok?"...De ce nu ne spuneti direct in fata?!Suntem urati sau vreti sa fiti cu altul de care va place voua si nimic nu poate schimba asta..Mda,sigur :)).Si dupa o luna cine crezi ca uita de el?Animalelor.Noi,baietii..pentru ca stim ca ce prindem nu bagam la "sis" decat in cazul in care esti extrem de urata.Noi macar ne aparam prin metoda asta fata de specimenele de voi.Si da o sa aud vreo proasta spunandu-mi "Nici tu nu esti perfect,asa ca nu comenta!"...Animalule,te rog,scuteste-ma,stii bine ca "Nimeni nu-i perfect" deci nu-mi spune mie ok,ca nici tu nu esti mare foto-model.Si am observat mai nou ca muzica underground devine la moda pentru pustime.Cu parazitii in cap si chiul la scoala,sunteti niste penali,toti.Sau dubstep/dnb.
AH DA,subiectul meu din seara asta preferat.Funky/Junky kids(10-17 ani) .De ce umblati in blugi skinny care se muleaza pe piciorul tau ca un poponar?Vrei sa te futi in cur si nu stii cum sa-i spui unui homosexual lucrul asta?Ei bine,evident ii arati prin blugii tai skinny!Sau prin blugii tai,sau pantalonii tai cu cacat la cur!Da,blugii aia lasati i-am numit "cacat la cur",pentru ca observ ca toata lumea are,e mare trend pa cocalarii funky/junky cu dubstep si manele in telefon.Nu va inteleg.Purtati blugi normali de oameni normali.Haine normale.Camasile voastre colorate pentru un daltonist nu inseamna decat o singura culoare,asa ca se uita pe tine,nu distinge culorile si ramane curios o viata intreaga,intelegi:))?I-ai stricat omului viata!Bine,asta a fost o gluma cam seaca si idioata,dar asta-i adevarul,de ce porti culorile alea pe camasa?Nu stii ca,camasa se poarta cu blugi si in pantaloni?Si blugii normali,nu de poponar sau teasca de cacat la cur.In picioare ce sa mai zic.Toata lumea o arde cu "Shoes"."Ma duc la DC sa-mi iau shoezi".Ca sa stii si tu incompetentule/incompetento aia de la DC sunt pentru skateri,bikeri sau pentru cei ce concureaza la WRC.Basketii evident,sunt pentru basket,iar nu toate hainele se asorteaza cu ei,deci nu purta teasca ta de cacat la cur cu shoes si cu camasa in picatele de cacaniu in dungi!Si cu incheiere draga mie,ma pis pe voi,ma pis pe pantalonii vostri ca un pompier care a lasat furtunul in voia sortii si va umblu de benzina si va dau foc.
Sa inceapa haterii sa-mi dea mesaje pe mess,ca ma pis una doua pe voi.


EDIT: Am lasat de-acum liber la postari pentru toata lumea.Am o singura rugaminte,sa va scrieti numele sa stiu si eu.Vrei sa ramai anonim?Atunci nu-l scrie.Multumesc.Sa aveti o zi de cacat cocalarilor si haterilor.

1 comment: