Monday, September 24, 2012

"Sunt Prost"

Spunand-o in gluma,toti suntem,intr-un fel sau altul.Dar e si o continuare amuzanta care am adoptat-o : "Dar cand ma uit in jur,prind curaj".Sau "Daca prostia ar durea".De ce o spun cu mandrie?Pentru ca asa e,toti suntem prosti intr-un fel sau altul.Vad pustii de 13-14-15 ani care o ard cu basini si se lauda ca au futut,ca au fumat,ca au prizat nu stiu cate kile si se lauda cu asa pasiune incat nici ei nu se cred.Si daca suntem pe capitolul asta,terminati-va cu "YOLO" si cu "Swag" pentru ca au intelesuri total diferite!Nu sunteti "repari" si nici poponari sa folositi cuvintele.Eu nu l-am auzit vreodata pe Tupac,Biggie,Eminem,Snoop Dogg,Dre sau altii ca folosesc cuvintele astea,excluzand rahatul ala de Lil Wayne care desi are cateva piese care le tin pentru bass,face bani nu numai impresii numai pentru cuvantul "Swagga/Swag".Acum sa nu-mi sariti in cap,sunteti ascultatori va inteleg,asta-i doar parerea mea.

Ok,trecand peste toate astea si incheiand cu postul din seara asta mai am un capitol de discutat.
Si da,urmeaza sa ma laud (ca na,ca orice om,ma laud si eu! :)). ).
Vad ca blogul se populeaza pe zi ce trece.Deja am peste 60 de vizualizari pe zi.Eu nu m-am inscris intr-un program de facut bani,dar imi place ca am cititori,nu ma mai simt aiurea cand fac un post.Macar cineva imi admira munca depusa aici.Va multumesc pentru atentia acordata,voi mai face mai multe postari despre mine,despre prietena mea,despre lumea din zilele noastre si tot felul.

2 comments:

  1. Lollipop pe "boxele tale normale care se aud putin mai tare" rupe! Dar da, inteleg ce spui de Wayne.
    Ah, si mersi! Macar stiu ca nu sunt singura extraterestra care chiar isi foloseste stats-urile :))

    ReplyDelete