Tuesday, October 2, 2012

Un antidot,un medicament pentru ca am cancer.

Cancerul meu...il impartim cu totii.Sunt acei bani murdari care poate sa cumpere orice..dar eu incerc sa-i fac cinstit,dar tu vrei sa-i furi sau sa-i castigi.Viata m-a invatat un lucru,nu castigi nimic gratis si nu primesti nimic gratis.Totul platesti.Sa nu va aud...Sa aduci un ban la copchii si sa le dai un medicament dintr-un salariu de cacat e prea mult intr-o tara in care traim.Trebuie ca toata lumea sa fure din Guvern si Parlament ca sa vada toata UE ce tara suntem noi ca na,daca tot nu furam cu putinul,ne multumim cu mult!

Ce vroiam sa va spun.Nu exista antidot pentru prostia romanului.Plecam in tari straine si ne comportam ca acasa...si pe urma mai vine altu' si domnul e respectuos bine crescut si-l da afara de la slujba pe motiv ca e roman..Si te intrebi ca nu e discriminare in lume.Eu?Eu personal urasc din compasiune tiganii si evreii.Daca m-ai alege presedinte as demite ordonanta de urgenta sa fie toti impuscati in cap.Da,sunt un rasist de nedescris,dar hai s-o luam pe calea aia,oricat de negru ai fi,tot o sa fii discriminat pentru ce face poporul tau,indiferent de culoare vorbesc aici,sau cat de manierat,bine-crescut si alte cele.De aia,pentru ca tiganii nu fac parte din poporul nostru roman i-as eutanasia cap cu cap.E ca si cancerul Romaniei.Incerci sa scapi de ei,tot se intorc...

Antidotul?Tocmai l-am spus mai sus.Ordonanta de urgenta,impuscati in cap rand pe rand.

Medicamentul pentru salvarea tarii?Furatul mai putin,mai putina ura,mai multa incredere si mai putine droguri.Cu cat mai multe,cu atat mai rau.Cu cati mai multi copchii care fumeaza marijuana cu atat mai multi prosti!Am gasit sentinta!Impuscati in cap!Antidotul fatal!

No comments:

Post a Comment