Wednesday, October 24, 2012

Ea,probabil ca ea.Specimene.

Azi mi s-a facut un dor nebun de ea...Pur si simplu nu-mi pot lua mintea de la ea.E in minte,trup si suflet.E ceva ce nu poti da inapoi sub nici o forma.E clar ca inima ta bate pentru ea in momentul cand ti s-a facut "dor".Si aici nu e vorba de cineva pe care-l vezi zilnic.E vorba de ea,cea care ti-a intrat in suflet si nu stii ce sa faci primul lucru cand o vezi...E la fel ca si dragostea...Ea nu se explica,se simte..
Si inca nu pot sa cred ca ea este "aleasa"..Inima mea imi spune ca e ea..Oare ea e?Eu inca sper la acea persoana si sper ca e ea...
Azi,nu mi-am putut lua gandul de la prima zi in care ne-am sarutat..deci e clar,sunt bolnav in felul meu.Stiu ca ai sa citesti deci..vreau sa-ti spun ca...Te...Te iubesc...
Esti al meu inimii dor,
Ceva al dracului de aparte,
Mi-ai intrat in inima,deci mor
Daca mai dai cu bombardamente...
Ma simt stanjenit ca trebuie s-o fac aici...
Dar stiu ca ai sa vezi,sa nu pici,
Ca inca nu ti-am zis tot,deci e brici.
Vreau sa-ti soptesc "Te iubesc" in ureche
De zici ca n-am al inimii pereche..
Tu m-ai facut sa zambesc azi,ca si in zilele trecute
Deci cred ca tu esti aleasa,al inimii mele vrute.

Si ca sa nu inchei sec,mai am un blogger cu poezii minunate.O sa-mi multumesti maestre!Fabian Eduard cu blogul lui "Life Through The Sand and Wind",este un maestru de poezii.Promovez artistii care mi se par mie minunati si care ar merita valoarea noastra cea de toate zilele.Specimenul sau,este unic,ca oricare altul,deci,citeste-l cum ma citesti si pe mine.E un blogger bun.Stima prietene!

Specimenul nostru,celor care compun muzica sau poezie este unic.Nu sunte egali,dar avem ideologii apropriate.Toti vrem ce altii nu vor.Noua,gunoiul ne foloseste,voua va este inutil.Noi dintr-un simplu cuvant scriem si o carte,voi doar il exemplificati.Noi ca fiecare om dupa pamant suntem diferiti prin stiluri,dar tot despre patrie,sentimente si pace vorbim.Nu vrem egalitate,nu vrem ceea ce e azi,dar suntem fortati sa traim intr-o lume unde pizdele si pitipoancele si cocalarii traiesc in grote si fac boturi de gasca si pescuiesc pesti.Voi curvelor ar trebui sa fiti futute in gura si dupa abandonate..Fericire pentru voi nu exista.Pentru voi exista pula si atat.Si bineinteles,daca as fi ceva mai sus in grad decat un cetatean as descarca pistolul in ele si in ei.Ar trebui ca voi,oamenii din grota sa fiti omorati rand pe rand sau sa va torturam pana muriti.Eu personal as alege tortura pentru oamenii din pestera sau tigani si pitipoance(asta incluzand si cocalarii romani).Voi credeti ca noi va vrem?Voi va inselati.I'm out.

1 comment:

  1. Pentru prima parte: ma foarte bucur pentru voi!
    Pentru partea a doua: hater-ule! :))

    Scuze de absenta, acum am venit si eu din concediu. :)

    ReplyDelete