Wednesday, October 10, 2012

O parte din mine.

Nu stiu daca voi v-ati dat seama,dar blogul reprezinta o mica parte din mine.Nu am multi cititori,nici putini.Am maxim 10,dar ma multumesc si cu aia.Zilele astea au fost zile innorate,frig,vine iarna.Si o astept.E acea perioada in care toata lumea iubeste zapada,dar nimeni frigul.Eu iubesc frigul si urasc zapada.Cand ma uit in zapada imi vad trecutul,vad idiotenii care le-am facut si nu sunt mandru de ele.Vad tristete pe fata oamenilor,rautate,ura.Vad ce vad si zilnic,dar mai accentuat.Zapada aia face parte din mine cumva,nu stiu exact cum s-o exemplific...Iubesc iarna in pura ei compatimire,cum niciunul dintre voi nu o poate iubi.Da stiu,sunt un ciudat.Un ciudat spun toti.Nu socializez pentru ca nu am cu cine,nu ca m-as crede o divinitate mai presus de oricine.Socializez cu cine vreau eu,daca vreau.Nu trebuie sa ma oblige nimeni sau sa-mi impuna cineva si mai ales sa-mi gasesc prieten pe "interese" constand in diferite lucruri.Consider ca daca ai o gandire diferita fata de ceilalti putem discuta,daca nu,nu discutam si cu asta basta.Poate ca si tu o faci la fel,dar toti stim ca avem acel prieten din "interes",chiar si eu il am.
A da,ma uitam asta-seara la tv pe Antena 3 cum "Basescu si prietenii sai" din partidul "portocaliu" au averi de sute chiar milioane de mii de euro si te miri de unde.De aia nu deschid imputiciunea aia de televizor.Daca dai pe PROTV omoruri,pe Antena 3 se discuta dupa 3-4 ani ce s-a intamplat,Politia,SRI si Jandarmeria nu fac nimic si te miri de ce suntem singurii din lume cu o tara de cacat.Venise vorba de Rosia Montana,cum a dat-o Base pe o mita si 10% noua,restul canadienilor.De ce dracu' nu ne faceam noi din averea care o mai aveam aparatele necesare pentru extragere de aur?!Nu inteleg.Daca te intrebi ce e Rosia Montana,inseamna ca nu esti roman.Rosia Montana provine tocmai din vremea Dacilor,mai degraba a tracilor,e singura noastra avere ce ne-a mai ramas...
Si te gandesti de ce suntem de cacat si avem o tara de cacat,cu oameni inapti,ce nu pot face nici macar 2+2 dar sa mai fie si in partid (si da,fac aluzie la fica-sa lu' Base).
Ombladon s-ar potrivi perfect,ceea ce m-a inspirat foarte mult pentru mesajul de asta-seara:
Daca ma-nrolati in razboi,ma declar inapt,
Caci nu vreau sa fiu erou,intr-o tara de cacat...
Orice s-ar intampla oameni buni,ramaneti cu mintile deschise,urati cat puteti,declarati-va bolnavi,scuipati si ultimul tigan din tramvaie,masini si altele si creeati o Romanie ce intr-adevar merita traita.

No comments:

Post a Comment