Wednesday, October 17, 2012

Nori sangerii.

Iubesc apusul soarelui.Intotdeauna anunta cat de buna e ziua urmatoare.Norii sangerii arata intotdeauna ca va fi urat si ca va ploua.Ploaia aduce feririce printre noi,intr-un fel sau altul.E o telepatie printre cei care ascultam si doar ne uitam,nu si comentam.Astept cu nerabdare sa apuna soarele peste Romania si sa rasara o Romanie noua din pamantul de flori al bunicii.Toti ne dorim asta,mai mult sau mai putin.Am o lista lunga care ma deprima cat de mare-i prostia oamenilor.Am inceput sa raman in pana de idei..Sa nu mai am ce sa spun despre rahatul in care traim..Am...Am inceput sa iubesc...Am inceput sa iubesc pe cineva..Nu stiu exact daca-i de rau sau de bine,descopar in timp..Dupa o lunga relatie,ma simt de parca as fi ucis pe cineva si abia am iesit din puscarie..E o strangere ciudata a inimii...Acum sunt pasionat numai de ea..Am pus suflet..Norii sangerii imi arata ca totusi,undeva,sub straturile mele groase de retard mintal si ura absoluta am si o inima.O inima care bate..Sper sa nu fie trecatoare..Sper doar sa nu fiu dezamagit..Ca si in celelalte dati...Las muzica sa-mi vorbeasca despre acest sentiment si singurul lucru pe care-l pot compune acum e:
Am inceput sa tin la tine din nimic,
Vreau sa-ti arat ca totusi am o inima,deci sunt fericit
Pentru prima data in viata sunt explicit si bezmeticit
Imbatat de "iubirea" ce ti-o port
Inimii mele ii place acest discomfort...
Oare sa fii tu cea care o caut si n-am gasit-o?Sa speram...

Cu dedicatie pentru ea este acest post chiar daca nu prea fac eu chestii de genul..Sa aveti o seara placuta in continuare.

1 comment: