Wednesday, October 31, 2012

Ganduri aleatorii scrise pe hartie Part One.

 O mini serie de ganduri diverse.Partea I.
Let's begin:

Facebook-ul din zilele noastre se axeaza pe tampenii cu jocuri,pitipoance si cocalari cu tot felul de invitatii care te scot din minti,mai ales cele de la jocuri.In fiecare zi,primesc minim 5 invitatii pe zi la un nu stiu ce "FarmVille".La fel si pentru App's,tot cate minim 5 invitatii pentru nu stiu ce "Vezi cine-ti viziteaza profilul cel mai des.".Pentru cunostinta voastra incompetenta si inapta,nu ma intereseaza si probabil nici pe altii,sunteti niste rahati cu ochi care cauta nu stiu ce "item" binefacator pentru nu stiu ce "joc" binefacator.Voi stiti ca nu castigati nimic din cacaturi de genul,nu?Mnu cred.Oricum,nu conteaza,sunteti niste jigodii fara-de-lege.


Ce pot sa spun,am aproape 2 luni (fara cateva zile) cu X si vreau sa-i ofer ceva dragut,ceva ce numai ea stie si considera dragut,ceva ce numai ea va aprecia.Ma rog,in general ne intelegem sper doar sa nu ma "inteleaga complet",pentru ca va fi un dezastru si pentru mine si pentru ea.


Foarte multe chestii la liceu,abia-mi vad capul de treburi,meditatii si alte cele.Nu prea cred ca voi fi "intotdeauna" pe blog,din motive de liceu,clasa a XI-a,aproape de BAC,foarte multe lectii,constranse si foarte multe note.Nu prea invat,dar trebuie sa ma limitez la nici o corigenta.


In decembrie imi termin "Gaming Rig-ul" mult visat.Voi posta mai multe detalii cand va fi gata.Va fi ceva deosebit.


Romania inca e o tara de cacat,deci nu se poate sa nu fie criticata.Bine,nu ea in sine e,ci oamenii care traiesc in ea.In special tiganii,ca majoritatea populatiei e inculta.Am mai scris ceva despre ea,dar mi-e greu..Trebuie sa termin calculatorul,pentru ca-mi voi lua un microfon profesional si alte accesorii(sa speram).


Cu liricile mai rar,copyright-ul e tot in vigoare,pot da in judecata pe orisicine le copiaza.Dar cine stie?Nu ma risc sa le postez complet,ci doar bucatele din piesele puse in minte,sau probabil ne-editate si nefinisate.


Am in sfarsit PayPal si pot primi/trimite bani.Pot plati atat online cat si "real life".Abia asteptam sa primesc noul card.


Incerc putin cate putin sa ma las de fumat.Incerc,nu promit nimic!


Mai e un pic si vine ziua mea.Pentru cei curiosi,29 noiembrie.Voi invita doar cativa,din lipsa banilor..Va fi o petrecere restransa.


Zilnic,zambesc cu gandul la X.Damn,e ciudat feeling-ul,dar imi place.Totusi,ar trebui s-o iau cam usor.


Trece ziua,trece noapte,eu mor adanc in soapte.Dau battle cu cine vrea,xyxy 4-6 versuri.Tu alegi daca X sau Y.

Cam atat pentru prima runda.I'm out!

No comments:

Post a Comment