Sunday, October 14, 2012

Chestii de viitor,prezent si trecut.

Joia si vinerea trecuta am avut o criza de fiere incredibil de urata.Tot ce mancam vomitam la fel si cu bautura.Din fericire,mi-am revenit si sunt aici.
Azi,vorbesc despre rahaturi.Afara ploua.Sau ma rog,a plouat.Mi-am luat casti noi.Se aud impecabil,pot verifica impuritatile dintr-o inregistrare si pot asculta la telefon muzica,in sfarsit!Astept zilele de iarna acum.Astept neaua incolora,inodora pe care toata lumea o iubeste sau uraste.Am slabit.Totul se leaga acum.E prezentul,trecutul si viitorul.Multi nu inteleg ca daca traiesti in trecut ramai acolo,dar daca deschizi ochii mari si vii in prezent si viitor ai mai multe detalii.Cel mai securizat mod prin a o face este sa uiti tot si sa o iei de la capat.Promisiuni peste promisiuni.Cocalari,pitipoance,tot felul.Nimic nu mai poate schimba Romania din stadiul ei de criza si de perigeu in care este (Este ea,Romania,pentru inculti :) ).Ma uit in jur,nu mai vad nimic la fel.Zilele astea am vazut numai oameni ori “funky” ori oameni gay cu nu stiu cate dungi pe o camasa colorata de jdamii de ori de parca a luat ma-ta acuarela si te-a pictat de sus pana jos,cu blugii aia skinny de poponar si cu pantofiorii aia de cocalaras sau mai nou toti sunt hip-hopperi,toata lumea poarta blugi largi,haine largi si ceva basketi in picioare ca altfel nu se poate.Nu hainele te definesc nici stilul tau,nici “swag-ul” tau sau mai stiu eu ce.Muzica,comportamentul si mentalitatea.Daca ar fi dupa mine as face ca si Cheloo,as impusca toata populatia.Inclusiv pe mine,fara excludere.Sau vad “rocari” din aia cica death metal si ai in playlist slipknot si muzica underground unde aia n-au macar nici doi fani,numarandu-se printre ei si tu.Trec pe langa atata lume si atata prostie in jur incat mi se face mila.Prima data cand m-am rugat si eu sa ma ia cand am avut criza aia de fiere.Am zis “Doamne,te rog,ia-ma,nu ma lasa pe lumea asta.Stiu ca am pacatuit,stiu ce-am facut,stiu ca nu trebuia sa continui,dar iti spun acum pentru ultima oara,ori ma iei,ori ma lasi!”Acum fiecare pentru problemele lui,daca vrei sa ma asculti,citeste-ma si asculta-mi muzica,sper sa intelegi.Toata lumea se vrea bogat/a.Eu ma vreau asa cum sunt.Mie mi-e bine.Nu va inteleg de ce atata invidie,gelozie,batai si tot felul de idiotenii,pentru ca nu ne putem intelege ca oamenii.
Asadar,pentru azi,cam asta a fost.

Pentru cine a jucat slender,uite si Slender Jamaican.Big up!:
Ah da si mi-am incercat si eu tehnicile mele “barbare” prin Fruity Loops si am scos un dub mix foarte tare haha:D.Uitati si SoundCloud-ul meu unde voi scoate toate melodiile care le am in minte.
Va salut,o zi placuta in continuare.Astept pareri.Dati “follow” daca aveti SoundCloud,ma ajuta foarte mult.

No comments:

Post a Comment