Thursday, October 18, 2012

Droguri si Memorii

Inca o seara pierduta in lumea asta nefasta...Azi mi-am adus aminte de ceva ce am facut si nu sunt mandru.Drogurile.Drogurile,excluzand "iarba" si hashish-ul sunt rele in toate directiile..Eu unul le-am incercat si pe cele legale,sub numele de "Spice Shop's" si pe cele care se vand pe Piata Neagra...Si pentru droguri am furat din casa..ceea ce un drogat ar face.Am avut norocul ca am putut sa pun stop la timp inainte de a ajunge la vena...M-am refugiat.M-am refugiat in coltul meu de lume,unde muzica alina,dar chinuie sufletul sub diferite forme...Toti o stim.Toti stim ca ea chiar face asta...Tot ce pot sa spun acum e ca trecutul meu nu se discuta aici.Drogurile sunt rele,te deprima,te fac sa crezi ca esti mai bun,superior omului de rand,te fac sa crezi ca esti un inger cand defapt tu esti un diavol cu doua coarne,cu puteri supranaturale sa le spun mai exact..Si dupa ce iesi din acea stare,parca iti doresti sa nu o fi facut-o niciodata...Acum compun..Compun muzica...Sau mai bine spus compun Hip-Hop sau poezii,dar nu sunt ceva ce fac oricine.E ceva ce trebuie inteles.Cand compui,trebuie sa te gandesti ca ascultatorului trebuie sa-i ajunga si in cap si in inima.Trebuie sa o simta in venele lui,sa simta ce vrei tu sa spui prin mesaje directe sau subliminale.Nu am nevoie de comentatori despre cum cant eu sau despre ce droguri am luat.Iti spun eu mai bine,dute,fa-mi tu analizele sa vezi cum iti sar aproape toate pozitive.O sa vina vreun nesimtit si o sa-mi spuna cu siguranta ca daca le-ai incercat pe toate,de ce ne tii si noua predica sa nu le incercam,ce,la ce varsta ai tu si ce varsta am eu..Pai ba putulica,oi fi eu tinerel,eu macar am facut-o ca nu am minte si am avut vointa sa le spun nu,nu ca tine,vii,iei niste patrunjel si te lauzi ca ai "iarba" si vii si ne prostesti pe noi sa fumam cu tine...M-am lasat.M-am lasat de droguri si de "iarba" si culmea si de bautura..Incetul cu incetul le voi da deoparte,au fost vicii,acum nu vor mai fi o problema..sa speram!Daca am avut credinta si am crezut in Dumnezeu?Am fost odata credincios inainte,dar mai mult nu prea.Nu frecventam biserica,ci doar ma inchinam cand treceam..S-au petrecut atatea pe care nu le-as spune pentru ca nici Dumnezeu nu ma poate ierta...Sunt ateu,ateu pana la capat de 4 ani incoace.De ce m-as inchina si mi-ar da putere o fiinta care nici macar nu stim daca a existat mie sa ma las de idioteniile pe care le-am facut?...Asta-i o lectie de viata pentru toti pustanii si poate si adultii care citesc si frecventeaza blogul meu.Nu te apuca de droguri daca nu vei avea vointa necesara sa te lasi.Nu incepe un sfarsit care stii ca nu devii un nemuritor ca Dracula.Fii cu picioarele pe pamant,vezi-ti de viata si lasa-le dracu' de "cuie" si "plicuri de pure" ca toti stim ca esti un faggot de 13 ani care inca crede ca "Iarba nu trebuie calcata,trebuie fumata".O seara placuta,i'm out.

No comments:

Post a Comment