Tuesday, October 16, 2012

Scrieri,Transcrieri,Vise si Manuscrise.

E foamete.Tigani in masini cersesc pentru o paine.Nu vezi niciodata un roman.Doar tigani..Si imi place ca e si tipul asta care s-a curentat la 27.000 de volti care umbla de 3 ani prin mijloace de transport in comun si nici pana in ziua de azi nu si-a strans suma.Eram intr-o zi in 41,veneam de la scoala si urca asta,bineinteles fara nimic pe el sa-si etaleze pielea care nu mai era.Termina de "recitat" aceeasi rugaminte si cere la sfarsit cate un leu.Il vad dupa ce si-a adunat banii ca scoate un foarte imens teanc de 50 de roni.Vorbesc la modul cel mai serios.Isi pune valuta recent adaugata si pleaca mai departe,dar nu inainte de a avea de-a face cu un batran care si acum ii dau dreptate si ii spune sa se dea jos ca e un nesimtit notoriu si sa se acopere,ceea ce trebuia sa si faca...Recunosc,saracia e mare,eu facand parte dintre ei.Nu e o lauda,e ceva ce nu ne mandrim cu ea,dar totusi traim cum putem si mancam cand si unde putem,caci na..Nu toti ne plimbam in masini scumpe si traim cu un salariu de 7.000 de roni ca presedintele actual,Basescu.Mi-e dor sa fiu un copil,sa nu stiu ce-i aia saracie,sa nu am griji,probleme si alte cele.Mi-e dor de o viata normala.Mi-e dor de multe,dar cel mai rau e ca ai mei trebuie sa sacrifice intretinerea luna asta sa avem ce manca sau ca sa platim factura la lumina sacrifica altceva.Si ma gandesc la ei aproape zilnic si-mi spun ca poate maine va fi mai bine...
Si te gandesti ca toti fura,numai noi cei saraci stam cinstiti si castigam un ban prin moduri cinstite si ne chinuim sa ajungem la nivelul celorlalti...
Astept viata de Apoi care nici aia nu cred ca o sa fie mai bine...
Astept ca Romania sa devina din nou ce-a fost..sa nu se mai fure atat,copiii sa nu mai fie drogati imputiti cu seringi in cele mai ascunse colturi de bloc si alte cele.Mi-e dor de copilarie.

1 comment: