Monday, October 22, 2012

Lirice Part Three

Nu cred ca am mai scris ceva de o caruta de vreme.Astea's din alea adunate de prin locuri si memorii diferite.Le voi explica pe fiecare de unde au venit.E un post scurtulet,cu diferite texte.Enjoy!

Ceva scurt in engleza,finisat:

Welcome to the world of prior and hate
Bitches,follow me,and don't forget
If you loose yourself into the crowd
They will hunt you ,like a grunt
Without love in their souls about me
Without hate in the mind and don't trust he,
Might be a villian and you don't even know
Fuck all 'em,i'm white and proud like the motherfucking snow!


Ce inseamna sa fii MC si/sau compui muzica:
Da pai nu ti-am spus
Sunt un mic MC,cam dus...
Te intrebi ce inseamna MC,nu?
E Master of Creation,adica maestru
De lirici si negative
De punchuri distractive
De muzica neagra,fara manele si rocherime
Aici e adevarul crunt despre lume
Adevarul despre mine si tine
Adevarul despre noi toti
Exprimata pe o melodie fara roboti
De atac,care sar din tipar si trag
De cuvinte din DEX ca e lex-
Ico gramatical sa ai o rima
Un flow,normal!
Ca sa intelegi si tu
Nu poti sa ma numesti,numeste-ma maestru
Sunt un pitbull antrenat

Sunt un drac dopat
Daca-ti dau o rima te-ai indepartat
Daca latru la tine,te-ai pisat
Pe tine,vezi fraiere daca o dai cu mine
Nu te pui cu un maestru de lirice fine.

 "Jocul cuvintelor" - Piesa de pe albumul meu.Prima versiune de lirica nefinisata:

Ce joc de cuvinte am
Pe bune,nu te mint,habar n-am.
O ard asa bine pe acest beat din mintea mea
E ca o lava scurgand din eterna
Lume de apoi
Care-mi spune ca noi doi
Stii si tu continuarea
E poezie maica,e fraza
Aia care-ti da timpane fine
Sa asculti ce zic eu prin surdine
Ce spun prin privire
Ca din macese fac amintire
Ca din magii fac potiuni line
Ce-ti fac circumvolumtiunile sa sune bine
Un fel de negativ pe primire
Ca un flow fara rostire
Ca un joc fara rime
Ca acest vers fara zile.




 Ceva ce compusesem prin casa :

Eu sunt deja consumat de tot si toate
Eu nu mai stau in coate si dau ordine poate
Intelegi ce vreau sa spun ca sunt un om dement peste creativitate
Peste flow,peste miscari,peste dezastre
Fac din cacat bici,ca na,asta-i oaste
Asa-i femeie de brici,ca nici n-ai cum sa ma nimeresti in coaste
Asa-mi venii mie sa-mi bag pula in tot si in toate

Si daca sunt imbracat si pus cap de oaste
Tot nu stii ca Romania o arde pe jocuri nefaste...

Ceva despre Romania.Niste versuri de pe piesa "Romania Noastra",ma rog,o parte mica:

Am acea privire de cancer din mine
Si cand ma uit in jur dau si la altii
Si vad oameni cum se schimba,azi sunt bine
Acei bani de zic fratii,te schimba,nu uitati
Maine au ochiul dracului in privire
Si te iau la mana,la pula in nestire
Crezi ca antidotul fericit e iubire
Nu coane,ura,e antidotul pentru filme
Cum aveti toti,banii,drogurile,zile
Credeti ca sunteti roboti,in fine
Avem acelasi sange in vine
Luptam cu aceeasi oameni in nestire
Acea ura reciproca de investire
Parca toti avem o napustire
Dar niciunul nu ne trezim din dezmintire
Traim toti intr-o oarecare armortire
Si ramanem intru totul amintire

Si cine pula mea vrea sa fie iubire
Cand in suflet purtam scarbire
De popor de nesimtire,de inrobire
Ochiul masonic face o acoperire
Am o intrebare oare pentru trezire
Aceea a oamenilor ce se considera-n orbire
E grabire,abatere,sau abolire...?!

No comments:

Post a Comment